DOBRODOŠLI!

petak, 7. siječnja 2011.

puder??????pročitati obavezno

Evo da i ja sam nešto malo napišem. Prvo što mi je palo na pamet to je puder, zašto, e to ne znam ali evo što ja mislim o tome. Mnogo vas cura koristi puder, zapravo SVE. Ok, razumijem ako malo stavite, ali ima vas koje stavljate i po "2 kg" :/...a zašto?...pa što nije ljepše kada ste prirodne? I same tobože zagovarate prirodnu ljepotu a prve koje krše to ste VI...znate li zapravo da vam taj puder koji toliko volite šteti vašoj koži tj. licu. Puder kao prvo poboljšuje starenje vaše kože. Želite li sa 20 god izgledati kao da imate 27?...a kao drugo taj vaŠ puder vam razdire kožu...zamislite se sa 50 god, koliko čete tek onda stavljati pudera na to lice kada vam se koža objesi...FUJ bolje nemojte zamišljati, još bi jadnice mogle pasti u nesvijest pa mene optužiti za duševne boli xD...danas ne možeš vidjeti niti jednu curu a da nema pudera...kako je samo gadno kada curu poljubiš u lice a ona prije toga nabacila standardnu "fasadu"...stoga malo smanjite...znam da se vi sa ovime ne slažete, to je kao da odgovorim čovjeka da diše pa tako i vas da smanjite sa tim puderom...danas sam išao iz grada, i tako šećem ja ulicom pogledom pratim svaku curu :D...a svaka na sebi puder, puder, puder...a kasnije nešto grozno, naiđem na curu koja je imala brat bratu 3kg i 8deg pudera i pošto je bilo danas malo toplije sav joj se puder razlio po faci i neki joj tip ide u susret i poljubi je u lice...mislim si ja jadan taj tip koji mora ljubiti to "zamazano" lice...neke će cure biti ljute na ovo, neke se možda i opamete, mnogi ovo neće ni pročitati, neki i ako su krenuli čitati stali su na pola jer im je glupo....toliko od mene...mene zanima što vi o tome mislite, slobodno komentirajte ispod...

Nema komentara:

Objavi komentar