DOBRODOŠLI!

petak, 7. siječnja 2011.

Nakon 6 mjeseci braka otkrila da je njen muž zapravo žena

Nakon vjenčanja 'muž' je ženi rekao kako ne mogu konzumirati brak zbog 'njegovih' religijskih rituala. Suprugovu tajnu je otkrila nakon što mu je upala u kupaonu.


Minati Khatua (27) iz Indije nakon šest mjeseci braka otkrila je kako je njen suprug zapravo žena. Nakon vjenčanja 'on' joj je rekao kako ne mogu konzumirati brak zbog 'njegovih' religijskih rituala. Minati je otkrila tajnu svog 'supruga' nakon što je upala u kupaonu dok se tuširao.
- Nakon što sam ušla u kupaonu nije više bilo sumnje da je moj suprug zapravo žena. Ja sam mislila da je moj suprug samo pobožan - istaknula je šokirana žena. Od onda nije vidjela 'supruga'. Policija vjeruje kako se žena pretvarala da je muškarac zbog miraza, koji uključuje zlato i oko 3000 kuna gotovine.

Ja mislim da je ta žena toliko naivna, jer nakon 6 mjeseci ona nije spavala sa svojim "mužem"...mislila je da je pobožan, dada...u današnjem svijetu ljudi jedva čekaju da konzumiraju brak, a oni nisu ni nakon 6 mjeseci...

Nema komentara:

Objavi komentar