DOBRODOŠLI!

ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

Par načina kako se riješiti cure :D





Bleferski
"Priznaj mi da si me varala pa ?u i ja tebi." ?im kuja zausti, prasni je i
zaurlaj da je prljava droljetina, razbij joj stan s naglaskom na vazu s
odvratnom biljkom (koju si morao zalijevat dok je bila na moru) te potom
mirno odšeci ljubavnici.

Emotivan
"Oprosti, emocionalno sam nezreo. Ti si predobra za mene. Ne, nemoj ništa
govoriti. Ubit ?u se što te nisam vrijedan. Zbogom, kraljice, zbogom, moja
sretna zvijezdo, zbogom, ljubavi." Otr?i u prvi park i ispišaj se od
cere?enja ili se pak pošteno izrigaj. Ovisno o duljini veze.

Lukav
"Zvala me bivša djevojka i rekla da imam lues s mekim cankirom na glavi?u i
hemoroidnu gonoreju na gingivi i umnjaku. Hoceš biti sa mnom sljedecih šest
mjeseci dok se ne izlije?im?" Ako te odmah ne ubije - sloboda!

Proziran
"Sorry, stara, našao sam mla?u, ljepšu i bogatiju. Ima tvr?e i ve?e sise,
guta, pije pivu i svida se mojim frendovima, pije pilule i ne želi beba?e
još pet godina. S njenim starim sam se otprve zapio, a mama mi je napravila
salenjake." Ima li zeru mozga, shvatit ce da takva - ne postoji.

Odvratan
"Oprosti, ali cimerica puši bolje od tebe." Nemoj se pomirit s doti?nom
osobom jer ?eš svog jedinog pišu vrlo vjerojatno nositi u vre?ici.

Egocentri?an
"Oprosti, ali biraj: cigarete ili ja!" Karakteristicno za sebi?ne razmažene
šupke koji ce za mjesec dana na?i neki drugi uzrok, tipa ma?ke, biljaka ili
gledanja sapunice.

Socijalni
Kad i 118. put ponovi da joj je mama lijepo rekla da nešto bla, bla - ti
joj sukni u lice: "jeb*** te tvoja stara! Idi živi s njom pa nek ti ona
traži klitoris!" To vrijedi u slu?aju da je mlada dama previše nagnuta
feminiziranoj strani svoje li?nosti i ne pati odviše za vaših dvadesetak
centimetara nabrekle kožice koja titra diljem njenih unutarnjih organa što
jednom tjedno naziva užitkom, a ina?e mukom.


BUDITE ISKRENI
Recite joj da ima puno boljih od nje. A nijedna to ne guta

Telefonski
"Oprosti. Ovo je kraj. Ne pitaj me ništa, bolje je ovako." Samo u slu?aju
krajnje nužde - npr. ako ti je nova cura upravo u WC-u na aerodromu dok
putujete na 15 dana na Maldive. Odglumi prekid signala na mobitelu i nadaj
da nisi ostavio neki dragi CD ili hla?e kod bivše.

Filozofski
"Ti si nešto najljepše što mi se dogodilo, ali ne mogu te voljeti onoliko
koliko bih htio. Emotivno sam nezreo i nikad necu odrasti." Tipi?no
kukavicko bježanje od suo?avanja s istinom da ima odvratan madež, dlakav
anus, razroke cice ili joj smrdi iz usta.

Vjerski
"Prešao sam u Jehovine svjedoke. Po?i sa mnom, nema seksa, samo molitva. I
život poslije ovog." Ima li ona mozga koliko i gluhonijema ara, garant je
više ne?eš vidjet! Ali ako je pritajeni crkveni mišic, ubij se odmah.

Nejavljanjem
Cekaj dugo da nazove i onda odglumi propirjanu gljivu. "Molim? Nisam te
zvao mjesec dana? Pa rekla si da ?eš se ti javit!" Ogromna uvreda za ženski
rod i broj - i prolazi!

SMS-om
U slucajevima krajnjeg napušavanja, kad te uopce nije briga za posljedice.
Pošalji joj kratku poruku: "Od." Ona odgovara: "Što od???" Ti odgovaraš:
"Jebi." Nabavi suspenzor od Šole ili kakvog baletana.

Retrogradni
Kad shvati da je pogriješila i do?e na koljenima, iskoristi je do jaja pa
je nakon tjedan dana retrogradno napucaj s obrazloženjem da sada hodaš s
Klikovom djevojkom za velja?u 2005. I ode njoj ego k vragu...

Prijateljski
Kaži joj da se seliš u Jemen, a kad pita za adresu, odgovori: "15
Yemenroad, Yemen."

Ðubretarski
Reci joj da ceš nave?er u osam do?i kod nje na romanti?nu ve?eru povodom
godišnjice. Ona se izdepilira, opere kosu, ode s mokrom kosom u du?an po
regenerator, vrati se doma po nov?anik u drugoj jakni, obreže nokte,
nalakira ih, po?upa obrve, opere zube, skuha ve?eru, otvori vino, našminka
se, odjebe frendice, ne ode u kino, isprica se s mamom dva sata prije nego
obi?no (dok ova gleda sapunicu, pa je nadrkana, pa se svade), opere i
odjene novo ?ipkasto ultraseksi donje rublje i navu?e ga u 7:55, bez obzira
što ju samostoje?e ?arape uvijek nažuljaju i zaustave joj krv. A onda se ne
javiš do 3 ujutro, uletiš mrtav-pijan izrigaš se na tepih pokušavaju?i joj
nezagrijanoj stavit tukija u bilo koju rupu. Vrhunski.

Homoseksualni
Dovedi prvog feminiziranog frenda kojeg ona ne pozna i prodaj spiku: "Hani
bani, vec odavno volim de?ke i s tobom sam se uvjerio da je moj svijet ipak
bi. Jer kako Neven pušiii, ti nisi nikad (tu se Neki nasmiješi, oblizne i
nježno namigne). A i pipica ti je velika ko vulkan. Ho?emo li ostati
prijatelji?" Ne?ete ostat prijatelji.

Medicinski
"Sreco, izgleda da opet moram na lije?enje, tablete mi više ne pomažu." Ona
pita da kakve mrtve tablete, a ti pustiš pjenu od kalodonta niz cube i
srušiš joj sve sa stola. Rijetke ?e se brinuti za tebe nakon toga.

Hercegova?ki
Zamoli je da ti odreže nokte na nogama, koje naravno nisi oprao mjesec
dana.

Iskren
Reci joj iskreno u facu da voliš drugu i da je sve ovo vucaranje samo stvar
navike. Taj zapravo nikad ne upali.

Blefiraju?i
Reci da si dobio triper. Ili da ti ga je ona prenijela. Boli.

Edipovski
Raspla?i se ko popišani macic i reci joj da tvoja mama bolje mazi prije
spavanja i da ima ve?e sise.

Mušketirski
Mužjaci su povezani s prijateljima i sve dijele pa je u odredenom trenutku
veze nužno da svi i potorbaju tvoju djevojku. Nakon što se ona poluluda
izjasni da to ne dolazi u obzir, znogiraj ju s objašnjenjem da je škvadra
izuzetno bitna u životu svakog ?ovjeka i da ne možeš biti s nekim tko nije
100% uz tebe. Ako pristane, odj*** je i reci joj da je drolja.

Altruisti?ki
Objasniš joj da ti je bivša cura u gradu i da ce preno?it kod tebe. Na tvom
krevetu. I da ce donijet neko vino sa sobom. I da je prekinula s de?kom. I
da vam je seks bio sjajan dok ste bili skupa. I još je žicaš da ti posudi
kutiju kurtona, ma dvije. I onda se, kad te po?ne mlatit, zacudiš što se
buni. "Pa to je stvar dobrog odgoja!"

Tra?erski

Kažeš frendu iz njenog kvarta da si je prevario. Vijest dolazi do nje. Ti
onda glumiš zgražanje što zabada nos u tvoj privatni život i kažeš joj da
ti se više ne javlja. "Duboko si me uvrijedila."

Klasi?an
Dugo vodite ljubav. Trenutak prije nego što ispljuneš šacicu albino ikre,
umjesto njenog zaurlaj neko ukrajinsko ime - Oksana, ili Jevgenija... I
nadaj se da je puno slabija od tebe.

Nema komentara:

Objavi komentar